Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
- Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
- Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu.
- Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
- Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
- Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo.
- Staraj się zmienić świat.
- Aaa, i zarabiaj pieniądze…
Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia.
W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.
Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna
. – Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy