Zamówienia wysyłamy eskpressssowo - maks. 24h!
Przy zamówieniach powyżej 200 zł - przesyłka GRATIS!
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

DBAM. Czyli rebelia w korporacji

Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 69,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
69.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: F585-168F2_20230309095131

Opis

Czy da się stworzyć w korporacji taki styl pracy, w którym hierarchia została wywrócona do góry nogami i najwięcej do powiedzenia mają tzw. “szeregowi pracownicy”? Taki, w którym prezes i kadra zarządcza praktycznie nie podejmują decyzji, tylko przede wszystkim dbają o to, aby wszyscy czuli się jak we wspaniałym miejscu pracy? Czy taką kulturę można utrzymywać w organizacji przez lata, ciesząc się zarazem stale rosnącymi wynikami? 

Tak, to możliwe! Jeśli tylko przeprowadzi się w korporacji… rebelię. Właśnie taką, jakiej wraz ze współpracownikami dokonali Radek Matuszewski i Karol Turek w swojej firmie. W blisko 3 lata Groupe SEB (Marki: Tefal, Krups, WMF) przeszedł w Polsce drogę od klasycznego modelu hierarchicznego do organizacji opartej o kulturę nazwaną „DBAM”, zbudowaną na 3 filarach: autonomii, odpowiedzialności i zaufania. Teraz możemy poznać kulisy tej transformacji w prekursorskiej opowieści biznesowej.

Z książki dowiesz się m.in.:

Jak zbudować kulturę organizacji, w której na szczycie hierarchii stoją osoby pracujące w sklepach, czyli te tradycyjnie znajdujące się najniżej w hierarchii.
Dlaczego w firmie powinniśmy czuć się jak pingwin, a praca powinna być podobna do jazdy na rondzie?
Na czym polega model SCOPF (Servant, Customer Oriented, Project Driven, Flat) i jakie daje korzyści?
Czym zajmuje się General Influencer , który w innych organizacjach jest nazywany General Managerem.
Jak spektakularnie zwiększyć satysfakcję pracowników i powiększyć biznes 2,5-krotnie dzięki zmianie kultury organizacyjnej.

Przeczytaj tę książkę, jeśli:

Jesteś liderem organizacji, przedsiębiorcą, szefem zespołu, który chce, aby Twoi podwładni czuli się w pracy szczęśliwi i osiągali ponadprzeciętnie wyniki.
Pracujesz lub zarządzasz ludźmi w branży handlowej i chcesz dowiedzieć się, jak można pracować inaczej, przekazując w ręce całej załogi większą autonomię.
Przeczytałeś książki takie jak „Pracować inaczej” Frederica Laloux, „Dajcie im popływać” Yvona Chouinarda, „Dawaj innym szczęście” Tony’iego Hsiecha, czy „Zmień Kurs!” Davida Marqueta i chcesz pogłębić inspirację w obszarze kultury odpowiedzialności.

Fragment książki:

Niedługo po wynikach ankiety Great Place to Work, otrzymaliśmy rezultaty tzw. upward feedback. Był to efekt spotkań pracowników z trenerką, która zebrała informację zwrotną przekazywaną „w górę” – to znaczy od niższych szczebli zarządzania do wyższych. Taki feedback otrzymał cały zespół zarządczy.

Radek Matuszewski: Dla niektórych z nas, w tym mnie, był to zimny prysznic. Otrzymałem informację, w której wskazywano, że jestem mocny biznesowo, co prawda szanuję ludzi za wiedzę, doświadczenie, mądrość, ale: powinienem czasem odpuścić, nie narzucać tempa, wymagań, powinienem dać ludziom więcej przestrzeni i wolności.

[…] Niektóre osoby z management teamu mocno to przeżyły. Kolejne tygodnie po otrzymaniu tych wyników były czasem refleksji, zadumy. Powoli, po tych dwóch „gongach”, ostrzeżeniach stawało się dla nas jasne, że bez jakiejś zmiany stylu działania trudno będzie o miejsce w pracy, w którym ludzie są szczęśliwi. […] Musieliśmy zacząć działać!

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl