Zamówienia wysyłamy ekspressssowo - maks. 24h!
Przy zamówieniach powyżej 200 zł - przesyłka GRATIS!

E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 5(17) wrzesień-październik 2024

Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 49,90 zł
zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

49.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 58D3-20546_20240909143341

Opis

Siedemnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager". W numerze m.in.: 2x7, czyli kluczowe wyzwania w podejściu Customer Experience, Customer Lifetime Value w praktyce, satisfaction washing - nowy trend w Customer Experience, a także rozmowa z Anną Koman, Vice President ds. Obsługi Klienta Grupy WeNet i oczywiście treści premium - dostępne wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM.

UWAGA! E-wydania nie są udostępnianie w sklepie cxstore.pl. Po złożeniu zamówienia i opłaceniu zostaną przydzielone dane dostępowe do platformy https://insight.cxmanager.pl, gdzie udostępniane są zamówione e-wydania. 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl