Zamówienia wysyłamy ekspressssowo - maks. 24h!
Przy zamówieniach powyżej 200 zł - przesyłka GRATIS!

E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 6(18) listopad-grudzień2024

Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 49,90 zł
zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

49.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 58D3-20546_20241115101701

Opis

W numerze m.in.: 2x7, czyli kluczowe wyzwania w podejściu Customer Experience, Customer Experience World Games - gra o dobro, przyszłość Customer Experience w obliczu technologii, innowacji i zmieniających się potrzeb klientów, dlaczego świetne programy EX nie zmieniają wyników zaangażowania i innych wskaźników, „Power of We”: Siódma reguła wpływu społecznego w budowaniu Employee Experience, a także rozmowy: z Krzysztofem Kasperkiem, Head of Customer Experience u oficjalnego dealera Volvo CE w Polsce oraz Anną Stachewicz, Senior HR Business Partner & Group People Development Manager w Archicom. Do tego oczywiście treści premium - dostępne wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM.
 

UWAGA! E-wydania nie są udostępnianie w sklepie cxstore.pl. Po złożeniu zamówienia i opłaceniu zostaną przydzielone dane dostępowe do platformy https://insight.cxmanager.pl, gdzie udostępniane są zamówione e-wydania. 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl