Zamówienia wysyłamy ekspressssowo - maks. 24h!
Przy zamówieniach powyżej 200 zł - przesyłka GRATIS!

E-magazyn "Customer Success Manager", nr 1(1) wrzesień-październik 2024

__csm_17_o1_350x350.jpg
  • nowość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 19,90 zł
zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

19.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 58D3-20546_20240911153049

Opis

W numerze m.in.: Customer Success po przejściach, czyli wydajna praca w okrojonym zespole, jak wspierać sukces klienta i na jakie metryki warto zwrócić uwagę analizując wsparcie produktowe, a także rozmowa z z Igorem Orlickim, Head of MAX Customer Success & Support w GetResponse. Do tego oczywiście treści premium - dostępne wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM.

UWAGA! E-magazyn nie jest udostępniany w sklepie cxstore.pl. Po złożeniu zamówienia i opłaceniu zostaną przydzielone dane dostępowe do platformy https://insight.csmanager.pl, gdzie udostępniany zostanie e-magazyn. 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl