Zamówienia wysyłamy ekspressssowo - maks. 24h!
Przy zamówieniach powyżej 200 zł - przesyłka GRATIS!
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

E-magazyn "Customer Success Manager", nr 3(3) styczeń-luty 2025

__csm_20_o1_350x350.jpg
  • nowość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 19,90 zł
zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

19.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 58D3-20546_20250423105319

Opis

W numerze m.in.: Customer Success w epoce pracy zdalnej, Customer Success w e-commerce - budowanie lojalności klientów w erze hiperpersonalizacji i omnichannel, a także rozmowa z Gabrielem Jarowskim, VP of Customer Success w SALESmanago. Do tego oczywiście treści premium - dostępne wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM.

UWAGA! E-magazyn nie jest udostępniany w sklepie cxstore.pl. Po złożeniu zamówienia i opłaceniu zostaną przydzielone dane dostępowe do platformy https://insight.csmanager.pl, gdzie udostępniany zostanie e-magazyn. 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl