Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Dowiesz się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia. Opisano model działań CREATE, dzięki któremu unikniesz najczęstszych błędów i skuteczniej skłonisz użytkowników do określonych działań. Dzięki prezentacji modelu DECIDE dowiesz się, jak zaprojektować właściwą interwencję. Odkryjesz też, że zasady opisane w tej książce mogą być przydatne również wtedy, gdy postanowisz doprowadzić do dobrej zmiany nawyków... we własnym zespole!
Najważniejsze zagadnienia:
- jak działa ludzki umysł i jak podejmuje decyzje,
- trzy główne strategie zmiany zachowań,
- co przeszkadza w pożądanej zmianie nawyków,
- jak projektować produkty, które użytkownik polubi,
- jak mierzyć wpływ produktu na zmianę zachowania,
- co wyjdzie z połączenia nauki o zachowaniu z data science.