Zamówienia wysyłamy ekspressssowo - maks. 24h!
Przy zamówieniach powyżej 200 zł - przesyłka GRATIS!

Komplet nagrań z I edycji konferencji X SUMMIT + panel dyskusyjny

Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 399,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

399.00
ilość zestaw

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 58D3-20546_20221209084838

Opis

Komplet nagrań z I edycji konferencji X SUMMIT. Komplet zawiera:

1. Wystąpienie Joanny Hirsz, dyrektor zarządzającej w GCE Consulting, która wyjaśniła, czym jest pro-kliencka kultura organizacyjna i Employee Experience, a także jak analizować doświadczenia pracowników i wykorzystać wnioski w strategii zarządzania doświadczeniami klientów.

2. Wystąpienie Agi Szóstek, autorki książki "Strategia Umami", która wyjaśniła, czym jest odkrywanie i budowanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń klientów. Tym samym przybliżyła strategię projektowania doświadczeń. 

3. Wystąpienie Piotra Wojciechowskiego, prezesa zarządu Fuzers, który wyjaśnił, czym jest nowa rzeczywistość po pandemii, a także co takżę przyspieszony rozwój technologii i budowanie doświadczeń klienta online. Wyjaśnił też, jak skutecznie wdrażać obsługę klientów online, pokazując przy tym, jakie są oczekiwania klienta versus praktyka firm.

4. Wystąpienie Marty Bryły-Gozdyry, CX & EX Management Mentora i Konsultantki w Everbe, która wyjaśniła, czym jest przywództwo i jaka jest rola kadry zarządzającej w firmach, które zamierzają skutecznie zarządzać doświadczeniami klientów i pracowników. 

5. Wystąpienie Wojciecha Wawrzaka, radcy prawnego i autora bloga praKreacja.pl, który wyjaśnił, jak pozyskiwać przydatne pod kątem CX informacje od klientów, by czuli, że są bezpiecznie przetwarzane i przechowywane. 

6. Wystąpienie Mirosława Mikłosa, dyrektora Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PZU, który przybliżył temat personalizacji doświadczeń klienta, a także wyniki najnowszego raportu PZU pt. "Customer Experience – z klientem na dobre i złe”.

7. Wystąpienie Joanny Szymańskiej, Customer & Employee Experience Director w Billennium, która wyjaśniła, jaką rolę odgrywa Zespół CX jako reprezentant klienta i ważny partner dla biznesu, a także jakie są cele, zadania i odpowiedzialności zespołu CX-owego. 

8. Wystąpienie Katarzyny Młynarczyk, co-founder, co-owner, Service Design Lead w firmie Socjomania, która powiedziała o doświadczenia klienta w Internecie - o tym, jak projektować doświadczenia sprzedając usługi i obsługując klientów w kanale online. 

9. Wystąpienie Marcina Charkiewicza, dyrektora ds. klienta w Black Red White, który wyjaśnił kwestię ROI z CX, czyli policzalność działań CX i EX oraz ich wpływ na rozwój firmy, a także jak tworzyć business case i jak badać skuteczność działań. 

10. Wystąpienie Sylwii Hull-Wosiek i Agnieszki Mróz z Concordia Design, które wyjaśniły, jak słuchać głosu klienta, by go rzeczywiście usłyszeć. Pokazały, czym jest zbieranie i zarządzanie informacją zwrotną od klientów, a także wykorzystywanie w procesie projektowania nowych rozwiązań i usług.

11. Nagranie z panelu dyskusyjnego zatytułowanego "Customer Centricity: idea czy biznes? Jak prowadzić transformację CX, by firma zyskiwała?". Poprowadziły go Marta Łukawska-Daruk i Aleksandra Jagiełło-Bono - ekspertki Customer Experience w CustomerMatters. Ich gośćmi byli: Anna Karasińska - Customer Experience Manager w EWL Group, Jacek Wieczorkowski - kierownik Zespołu Zarządzania Doświadczeniem Klienta w Santander Consumer Bank, Anna Kotuniak-Partycka - Consumer Experience Manager & Strategic Lead w Philip Morris International, Paweł Jarecki - dyrektor zarządzający ds. Relacji z Konsumentami w Kross i Krzysztof Foder - Regional Director w Bouygues Immobilier Polska. 

 

UWAGA! Nagrania nie są udostępnianie w sklepie cxstore.pl. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, na wskazany adres e-mail zostaną wysłane dane dostępowe do platformy https://insight.cxmanager.pl, gdzie znajdować się będą kupione nagrania. 

 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl