Komplet nagrań z I edycji konferencji X SUMMIT + panel dyskusyjny
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Komplet nagrań z I edycji konferencji X SUMMIT. Komplet zawiera:
1. Wystąpienie Joanny Hirsz, dyrektor zarządzającej w GCE Consulting, która wyjaśniła, czym jest pro-kliencka kultura organizacyjna i Employee Experience, a także jak analizować doświadczenia pracowników i wykorzystać wnioski w strategii zarządzania doświadczeniami klientów.
2. Wystąpienie Agi Szóstek, autorki książki "Strategia Umami", która wyjaśniła, czym jest odkrywanie i budowanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń klientów. Tym samym przybliżyła strategię projektowania doświadczeń.
3. Wystąpienie Piotra Wojciechowskiego, prezesa zarządu Fuzers, który wyjaśnił, czym jest nowa rzeczywistość po pandemii, a także co takżę przyspieszony rozwój technologii i budowanie doświadczeń klienta online. Wyjaśnił też, jak skutecznie wdrażać obsługę klientów online, pokazując przy tym, jakie są oczekiwania klienta versus praktyka firm.
4. Wystąpienie Marty Bryły-Gozdyry, CX & EX Management Mentora i Konsultantki w Everbe, która wyjaśniła, czym jest przywództwo i jaka jest rola kadry zarządzającej w firmach, które zamierzają skutecznie zarządzać doświadczeniami klientów i pracowników.
5. Wystąpienie Wojciecha Wawrzaka, radcy prawnego i autora bloga praKreacja.pl, który wyjaśnił, jak pozyskiwać przydatne pod kątem CX informacje od klientów, by czuli, że są bezpiecznie przetwarzane i przechowywane.
6. Wystąpienie Mirosława Mikłosa, dyrektora Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PZU, który przybliżył temat personalizacji doświadczeń klienta, a także wyniki najnowszego raportu PZU pt. "Customer Experience – z klientem na dobre i złe”.
7. Wystąpienie Joanny Szymańskiej, Customer & Employee Experience Director w Billennium, która wyjaśniła, jaką rolę odgrywa Zespół CX jako reprezentant klienta i ważny partner dla biznesu, a także jakie są cele, zadania i odpowiedzialności zespołu CX-owego.
8. Wystąpienie Katarzyny Młynarczyk, co-founder, co-owner, Service Design Lead w firmie Socjomania, która powiedziała o doświadczenia klienta w Internecie - o tym, jak projektować doświadczenia sprzedając usługi i obsługując klientów w kanale online.
9. Wystąpienie Marcina Charkiewicza, dyrektora ds. klienta w Black Red White, który wyjaśnił kwestię ROI z CX, czyli policzalność działań CX i EX oraz ich wpływ na rozwój firmy, a także jak tworzyć business case i jak badać skuteczność działań.
10. Wystąpienie Sylwii Hull-Wosiek i Agnieszki Mróz z Concordia Design, które wyjaśniły, jak słuchać głosu klienta, by go rzeczywiście usłyszeć. Pokazały, czym jest zbieranie i zarządzanie informacją zwrotną od klientów, a także wykorzystywanie w procesie projektowania nowych rozwiązań i usług.
11. Nagranie z panelu dyskusyjnego zatytułowanego "Customer Centricity: idea czy biznes? Jak prowadzić transformację CX, by firma zyskiwała?". Poprowadziły go Marta Łukawska-Daruk i Aleksandra Jagiełło-Bono - ekspertki Customer Experience w CustomerMatters. Ich gośćmi byli: Anna Karasińska - Customer Experience Manager w EWL Group, Jacek Wieczorkowski - kierownik Zespołu Zarządzania Doświadczeniem Klienta w Santander Consumer Bank, Anna Kotuniak-Partycka - Consumer Experience Manager & Strategic Lead w Philip Morris International, Paweł Jarecki - dyrektor zarządzający ds. Relacji z Konsumentami w Kross i Krzysztof Foder - Regional Director w Bouygues Immobilier Polska.
UWAGA! Nagrania nie są udostępnianie w sklepie cxstore.pl. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, na wskazany adres e-mail zostaną wysłane dane dostępowe do platformy https://insight.cxmanager.pl, gdzie znajdować się będą kupione nagrania.