Zanim podejmiesz decyzję o zakupie prenumeraty, chcesz zobaczyć wyłącznie jeden numer magazynu „Customer Experience Manager”? A do tego w formie e-wydania? Nie ma problemu! Kup dostęp na 12 miesięcy do tego numeru.
UWAGA! E-wydania nie są udostępnianie w sklepie cxstore.pl. Po złożeniu zamówienia i opłaceniu zostaną przydzielone dane dostępowe do platformy https://insight.cxmanager.pl, gdzie udostępniane są zamówione e-wydania.
Czternasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager". W numerze m.in.: czy w Polsce przyjmie się Emotional Value Index, czy istnieje przepis na nowoczesne i zwinne zarządzanie doświadczeniami, rozmowa z Rafałem Rządem, Managing Partner for Poland w Forrester oraz rozmowa z Izabelą Mościcką, dyrektorką Customer Experience w Banku Gospodarstwa Krajowego.
Czternasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager". W numerze m.in.: czy w Polsce przyjmie się Emotional Value Index, czy istnieje przepis na nowoczesne i zwinne zarządzanie doświadczeniami, rozmowa z Rafałem Rządem, Managing Partner for Poland w Forrester oraz rozmowa z Izabelą Mościcką, dyrektorką Customer Experience w Banku Gospodarstwa Krajowego.
Piętnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager". W numerze m.in.: czy w Polsce przyjmie się Emotional Value Index, czy istnieje przepis na nowoczesne i zwinne zarządzanie doświadczeniami, rozmowa z Rafałem Rządem, Managing Partner for Poland w Forrester oraz rozmowa z Izabelą Mościcką, dyrektorką Customer Experience w Banku Gospodarstwa Krajowego.
Drugi numer e-magazynu "Patient Experience Manager". W numerze m.in.: edukacja w służbie PX, czyli rola komunikacji marki medycznej w budowaniu pozytywnych doświadczeń...
Piętnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager". W numerze m.in.: czy w Polsce przyjmie się Emotional Value Index, czy istnieje przepis na nowoczesne i zwinne zarządzanie doświadczeniami, rozmowa z Rafałem Rządem, Managing Partner for Poland w Forrester oraz rozmowa z Izabelą Mościcką, dyrektorką Customer Experience w Banku Gospodarstwa Krajowego.
Trzeci numer e-magazynu "Patient Experience Manager". W numerze m.in.: zautomatyzowane systemy opisów badań: przyszłość medycyny i komfort pacjentów, cyberbezpieczeństwo w placówkach medycznych z perspektywy pacjenta, psychologia doświadczeń pacjentów z chorobami przewlekłymi...
Czwarty numer e-magazynu "Patient Experience Manager". W numerze m.in.:rola urządzeń monitorujących w doświadczeniach pacjenta, autonomiczna obsługa pacjentów, czyli jak AI rewolucjonizuje polską służbę zdrowia...
Pierwszy numer e-magazynu "Customer Success Manager".W numerze m.in.: Customer Success po przejściach, czyli wydajna praca w okrojonym zespole, jak wspierać sukces klienta i na jakie metryki warto zwrócić uwagę analizując wsparcie produktowe...
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.