Zamówienia wysyłamy ekspressssowo - maks. 24h!
Przy zamówieniach powyżej 200 zł - przesyłka GRATIS!
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 1(19) styczeń-luty 2025

Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 49,90 zł
zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

49.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 58D3-20546_20250121112204

Opis

W numerze m.in.: podejście OUTSIDE IN na polskim rynku - inspiracje dla sektora B2B i B2C, wzór na dostarczanie pozytywnych doświadczeń w kanałach digital marketingu, jak podziękować klientowi za jego feedback, a także rozmowa z Piotrem Sadowskim, prezesem Webankiety i oczywiście treści premium - dostępne wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM.
 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl