Zamówienia wysyłamy ekspressssowo - maks. 24h!
Przy zamówieniach powyżej 200 zł - przesyłka GRATIS!
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 2(20) marzec-kwiecień 2025

Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 49,90 zł
zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

49.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 58D3-20546_20250306100019

Opis

W numerze m.in.:jakie kroki należy podjąć, by opracować i wdrożyć strategię CX, 6 wniosków dla świata CX z badania CEM+ 2025, czy chcemy, czy nie za Employee Experience odpowiadają wszyscy zarządzający, jak budować Employee Experience i zmienić zespoły w autentycznych ambasadorów marki, a także rozmowy z Anną Wojciechowską, dyrektorką Działu Projektowania Doświadczeń Klienta w UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń oraz Patrycją Pachowską, Global Workplace Manager w Docplanner (ZnanyLekarz) i oczywiście treści premium - dostępne wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM.
 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl