Zamówienia wysyłamy ekspressssowo - maks. 24h!
Przy zamówieniach powyżej 200 zł - przesyłka GRATIS!
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 3(21) maj-czerwiec 2025

_cxm_21_0_350x350.gif
  • nowość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 49,90 zł
zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

49.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 58D3-20546_20250509105408

Opis

W numerze m.in.: Customer, Patient, Guest, Citizen, Employee... Experience, czyli dlaczego nazwy mają znaczenie, relacje z IV edycji konferencji X SUMMIT, jak zmienić silosy między zespołami w pozytywną współpracę, Employee Experience z perspektywy różnych pokoleń, a także rozmowy z Agnieszką Cupriak, dyrektorem Departamentu Zarządzania Doświadczeniem Klienta w Banku Pekao S.A. oraz Magdaleną Dybską-Tabor, HR Director grupy spółek DANONE w Polsce (Danone, Nutricia, Żywiec Zdrój) i oczywiście treści premium - dostępne wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM.
 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl