Zamówienia wysyłamy ekspressssowo - maks. 24h!
Przy zamówieniach powyżej 200 zł - przesyłka GRATIS!

Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 4(16) lipiec-sierpień 2024

Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 49,90 zł
zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy
49.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 58D3-20546_20240708122632

Opis

Szesnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager". W numerze m.in.: na miękko czy na twardo, czyli jak podejść do transformacji CX w organizacji, jak polskie firmy radzą sobie z zarządzaniem doświadczeniami klientów, EAA, WCAG, A11y – skróty, z którymi świat CX musi się szybko zaprzyjaźnić, Employee Experience zaczyna gościć w Contact Center, różnice w obszarze Employee Experience w Polsce w małych i dużych organizacjach, buddy: kluczowa rola w procesie onboardingu, a także rozmowy: z Małgorzatą Krokoszyńską, kierowniczką Departamentu Strategii Marki i Rozwoju Produktów w KRUK S.A. oraz Joanną Tonkowicz, Head of People & Culture w adsystem. Do tego oczywiście treści premium - dostępne wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM.

Wysyłka magazynu po 15 lipca br.

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl