Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 4(16) lipiec-sierpień 2024
Opis
Szesnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager". W numerze m.in.: na miękko czy na twardo, czyli jak podejść do transformacji CX w organizacji, jak polskie firmy radzą sobie z zarządzaniem doświadczeniami klientów, EAA, WCAG, A11y – skróty, z którymi świat CX musi się szybko zaprzyjaźnić, Employee Experience zaczyna gościć w Contact Center, różnice w obszarze Employee Experience w Polsce w małych i dużych organizacjach, buddy: kluczowa rola w procesie onboardingu, a także rozmowy: z Małgorzatą Krokoszyńską, kierowniczką Departamentu Strategii Marki i Rozwoju Produktów w KRUK S.A. oraz Joanną Tonkowicz, Head of People & Culture w adsystem. Do tego oczywiście treści premium - dostępne wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM.
Wysyłka magazynu po 15 lipca br.