Zamówienia wysyłamy ekspressssowo - maks. 24h!
Przy zamówieniach powyżej 200 zł - przesyłka GRATIS!

Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 4(22) lipiec-sierpień 2025

_cxm_22_0_350x350.gif
  • nowość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 49,90 zł
zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

49.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 58D3-20546_20250719111725

Opis

W numerze m.in.: czy AI zmapuje podróż klienta w kilka minut, jak zbudować wewnętrzną markę zespołu CX i zwiększyć jego wpływ w organizacji, jak świadomie projektować zapamiętywalne i wyróżniające się doświadczenia klientów, a także rozmowa z Urszulą Łaskawiec, prezes Human Experience Institute i oczywiście treści premium - dostępne wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM.
 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl