

Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 4(4) lipiec-sierpień 2022
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Zanim podejmiesz decyzję o zakupie prenumeraty, chcesz zobaczyć wyłącznie jeden numer magazynu „Customer Experience Manager”? Nie ma problemu! Kup jeden egzemplarz papierowego wydania.
Produkty powiązane
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 3(3) maj-czerwiec 2022

Trzeci numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 5(5) wrzesień-październik 2022

Piąty numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 6(6) listopad-grudzień 2022

Szósty numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 2(2) marzec-kwiecień 2022

Drugi numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 1(1) styczeń-luty 2022

Pierwszy numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 1(7) styczeń-luty 2023

Pierwszy noworoczny numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 1(7) styczeń-luty 2023

Pierwszy noworoczny numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 2(8) marzec-kwiecień 2023

Ósmy numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 2(8) marzec-kwiecień 2023

Ósmy numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 3(9) maj-czerwiec 2023

Dziewiąty numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 3(9) maj-czerwiec 2023

Dziewiąty numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 4(10) lipiec-sierpień 2023

Dziesiąty numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 4(10) lipiec-sierpień 2023

Dziesiąty numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 5(11) wrzesień-październik 2023

Jedenasty numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 5(11) wrzesień-październik 2023

Jedenasty numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 6(12) listopad-grudzień 2023

Dwunasty numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 6(12) listopad-grudzień 2023

Dwunasty numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
Sześć numerów magazynu "Customer Experience Manager", wydania z 2023 roku

Sześć numerów magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 1(13) styczeń-luty 2024

Trzynasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 1(13) styczeń-luty 2024

Trzynasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-magazyn "Patient Experience Manager", nr 1(1) marzec-kwiecień 2024

Pierwszy numer e-magazynu "Patient Experience Manager".
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 2(14) marzec-kwiecień 2024

Czternasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager". W numerze m.in.: czy w Polsce przyjmie się Emotional Value Index, czy istnieje przepis na nowoczesne i zwinne zarządzanie doświadczeniami, rozmowa z Rafałem Rządem, Managing Partner for Poland w Forrester oraz rozmowa z Izabelą Mościcką, dyrektorką Customer Experience w Banku Gospodarstwa Krajowego.
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 2(14) marzec-kwiecień 2024

Czternasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager". W numerze m.in.: czy w Polsce przyjmie się Emotional Value Index, czy istnieje przepis na nowoczesne i zwinne zarządzanie doświadczeniami, rozmowa z Rafałem Rządem, Managing Partner for Poland w Forrester oraz rozmowa z Izabelą Mościcką, dyrektorką Customer Experience w Banku Gospodarstwa Krajowego.
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 3(15) maj-czerwiec 2024

Piętnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager". W numerze m.in.: czy w Polsce przyjmie się Emotional Value Index, czy istnieje przepis na nowoczesne i zwinne zarządzanie doświadczeniami, rozmowa z Rafałem Rządem, Managing Partner for Poland w Forrester oraz rozmowa z Izabelą Mościcką, dyrektorką Customer Experience w Banku Gospodarstwa Krajowego.
E-magazyn "Patient Experience Manager", nr 2(2) maj-czerwiec 2024

Drugi numer e-magazynu "Patient Experience Manager". W numerze m.in.: edukacja w służbie PX, czyli rola komunikacji marki medycznej w budowaniu pozytywnych doświadczeń...
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 3(15) maj-czerwiec 2024

Piętnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager". W numerze m.in.: czy w Polsce przyjmie się Emotional Value Index, czy istnieje przepis na nowoczesne i zwinne zarządzanie doświadczeniami, rozmowa z Rafałem Rządem, Managing Partner for Poland w Forrester oraz rozmowa z Izabelą Mościcką, dyrektorką Customer Experience w Banku Gospodarstwa Krajowego.
E-magazyn "Patient Experience Manager", nr 3(3) lipiec-sierpień 2024

Trzeci numer e-magazynu "Patient Experience Manager". W numerze m.in.: zautomatyzowane systemy opisów badań: przyszłość medycyny i komfort pacjentów, cyberbezpieczeństwo w placówkach medycznych z perspektywy pacjenta, psychologia doświadczeń pacjentów z chorobami przewlekłymi...
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 4(16) lipiec-sierpień 2024

Szesnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 4(16) lipiec-sierpień 2024

Szesnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 5(17) wrzesień-październik 2024

Siedemnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 5(17) wrzesień-październik 2024

Siedemnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-magazyn "Patient Experience Manager", nr 4(4) wrzesień-październik 2024

Czwarty numer e-magazynu "Patient Experience Manager". W numerze m.in.:rola urządzeń monitorujących w doświadczeniach pacjenta, autonomiczna obsługa pacjentów, czyli jak AI rewolucjonizuje polską służbę zdrowia...
E-magazyn "Customer Success Manager", nr 1(1) wrzesień-październik 2024

Pierwszy numer e-magazynu "Customer Success Manager". W numerze m.in.: Customer Success po przejściach, czyli wydajna praca w okrojonym zespole, jak wspierać sukces klienta i na jakie metryki warto zwrócić uwagę analizując wsparcie produktowe...
E-magazyn "Patient Experience Manager", nr 5(5) listopad-grudzień 2024

Piaty numer e-magazynu "Patient Experience Manager".W numerze m.in.: ocena bólu jako element kształtowania pozytywnych doświadczeń pacjenta w procesie leczenia, kluczowe trendy w Patient Experience w 2025 roku...
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 6(18) listopad-grudzień 2024

Osiemnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 6(18) listopad-grudzień2024

Osiemnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-magazyn "Guest Experience Manager", nr 1(1) listopad-grudzień 2024

Pierwszy numer e-magazynu "Guest Experience Manager". W numerze m.in.: Guest Experience w hotelarstwie, czyli dlaczego goście chcą płacić za doświadczanie, czy inwestowanie w pracowników hoteli się opłaca, dlaczego ESG zmienia reguły gry w hotelarstwie...
E-magazyn "Customer Success Manager", nr 2(2) listopad-grudzień 2024

Drugi numer e-magazynu "Customer Success Manager". W numerze m.in.: ścieżki rozwoju w Customer Success, czyli jak wziąć karierę we własne ręce, jak zarządzać etapami wdrożenia klienta, analityka danych w Customer Success...
E-magazyn "Patient Experience Manager", nr 1(6) styczeń-luty 2025

Szósty numer e-magazynu "Patient Experience Manager".W numerze m.in.: słowo, muzyka, zapach i ich wpływ na kreowanie Patient Experience, jakie konkretne efekty przyniosły zmiany w organizacji rejestracji ViaMed Przychodni Ursus, w tym uzyskanie Certyfikatu Akredytacyjnego POZ (CASE STUDY)...
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 1(19) styczeń-luty 2025

Dziewiętnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 1(19) styczeń-luty 2025

Dziewiętnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-magazyn "Patient Experience Manager", nr 2(7) marzec-kwiecień 2025

W numerze m.in.: CES, czyli cała prawda o wysiłkach pacjenta, zawód lekarza w oczach pacjentów, w jaki sposób narzędzia LEAN i model DMAIC okazały się kluczem do poprawy komfortu pacjentów i jakości opieki (CASE STUDY)...
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 2(20) marzec-kwiecień 2025

Dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 2(20) marzec-kwiecień 2025

Dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-magazyn "Customer Success Manager", nr 3(3) styczeń-luty 2025

Trzeci numer magazynu "Customer Success Manager". W numerze m.in.: Customer Success w epoce pracy zdalnej, Customer Success w e-commerce - budowanie lojalności klientów w erze hiperpersonalizacji i omnichannel...
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 3(21) maj-czerwiec 2025

Dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 3(21) maj-czerwiec 2025

Dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-magazyn "Patient Experience Manager", nr 3(8) maj-czerwiec 2025

W numerze m.in.: jak zbudować zaangażowany zespół, który realnie poprawi doświadczenia pacjentów, pani Joanna kontra marketing za 20 tysięcy – kto naprawdę przyciąga pacjentów (CASE STUDY), specjalne strony "EX w PX", czyli praktyczne wskazówki, jak zadbać o pracowników w branży medycznej...
Magazyn "Patient Experience Manager", nr 3(8) maj-czerwiec 2025

W numerze m.in.: jak zbudować zaangażowany zespół, który realnie poprawi doświadczenia pacjentów, pani Joanna kontra marketing za 20 tysięcy – kto naprawdę przyciąga pacjentów (CASE STUDY), specjalne strony "EX w PX", czyli praktyczne wskazówki, jak zadbać o pracowników w branży medycznej...