Zamówienia wysyłamy ekspressssowo - maks. 24h!
Przy zamówieniach powyżej 200 zł - przesyłka GRATIS!

Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 5(17) wrzesień-październik 2024

Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 49,90 zł
zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy
49.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 58D3-20546_20240909143050

Opis

Siedemnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager". W numerze m.in.: 2x7, czyli kluczowe wyzwania w podejściu Customer Experience, Customer Lifetime Value w praktyce, satisfaction washing - nowy trend w Customer Experience, a także rozmowa z Anną Koman, Vice President ds. Obsługi Klienta Grupy WeNet i oczywiście treści premium - dostępne wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM.

Wysyłka magazynu od 16 września br.

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl