Zamówienia wysyłamy ekspressssowo - maks. 24h!
Przy zamówieniach powyżej 200 zł - przesyłka GRATIS!

Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 6(18) listopad-grudzień 2024

_cxm_18_0_350x350.gif
  • nowość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 49,90 zł
zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

49.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 58D3-20546_20241115090204

Opis

W numerze m.in.: 2x7, czyli kluczowe wyzwania w podejściu Customer Experience, Customer Experience World Games - gra o dobro, przyszłość Customer Experience w obliczu technologii, innowacji i zmieniających się potrzeb klientów, dlaczego świetne programy EX nie zmieniają wyników zaangażowania i innych wskaźników, „Power of We”: Siódma reguła wpływu społecznego w budowaniu Employee Experience, a także rozmowy: z Krzysztofem Kasperkiem, Head of Customer Experience u oficjalnego dealera Volvo CE w Polsce oraz Anną Stachewicz, Senior HR Business Partner & Group People Development Manager w Archicom. Do tego oczywiście treści premium - dostępne wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM.
 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl