Zamówienia wysyłamy ekspressssowo - maks. 24h!
Przy zamówieniach powyżej 200 zł - przesyłka GRATIS!

Mapa Podróży Klienta (Customer Journey Map) - Zestaw Warsztatowy, nowa edycja

Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 699,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
699.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 3.22727
Kod produktu: 127-19_20210105132525

Opis

Zajmujesz się marketingiem, obsługą klientów? Chcesz, aby Twoja firma osiągnęła jeszcze wyższy poziom? Chcesz zrozumieć klientów i dowiedzieć się, co możesz poprawić w komunikacji z klientami, w swoich produktach, bądź usługach? Kup nasz zestaw - dołącz do grona kilkuset marketerów, marketingowców, szkoleniowców, którzy już z niego korzystają!  

Mapa Podróży Klienta, to narzędzie, dzięki któremu można prześledzić wszystkie interakcje pomiędzy klientem a firmą. Można także lepiej zrozumieć doświadczenie, motywację działania klienta i oczekiwania względem marki. Na tej podstawie trafniej zaplanować rozwój produktów lub usług, usprawnić pracę zespołów, procesy wewnętrzne, a dzięki temu zwiększyć zyski firmy. Tworzenie Mapy sprzyja również powstawaniu innowacji, bo odsłania nowe możliwości, ukryty potencjał produktów czy usług. Dzięki Mapie kadra zarządzająca ma możliwość upewnienia się, na ile aktualny proces obsługi klienta odpowiada strategii firmy, wartościom, czy obietnicom marki.

Co znajduje się w Zestawie? 

1) instrukcja obsługi, w której opisane są poszczególne elementy zestawu; nie brakuje w niej wzorcowego modelu działania (proces krok po kroku do stworzenia Person i Mapy Podróży Klienta) oraz wskazówki, jak zbierać i wykorzystać dane (przygotowane we współpracy z firmą Webankieta); 

2) duża kanwa Mapy Podróży Klienta, na której znajdują się etapy, Punkty Styku, a także  liczne wskazówki

3) karty PARSONA, WYWIAD Z KLIENTEM, PLAN DZIAŁAŃ

4) karty z przykładowymi Punktami Styku.

  

DZIĘKI MAPIE PODRÓŻY KLIENTA:

  • zrozumiesz, jakie motywacje i potrzeby kierują klientami w Twojej działalności,
  • skąd dowiadują się o Tobie klienci i w jaki sposób kupują,
  • kim są Twoi kupujący,
  • uzyskujesz informacje na temat drogi, jaką przebyli konsumenci zanim trafili do firmy, sklepu lub serwisu, którym zarządzasz,
  • poprawiasz tzw. Customer Experience, czyli sumy wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką czy firmą. To jeden z kluczowych trendów wskazywanych przez marketerów, który wyprzedza content marketing, mobile, personalizację i social media.

 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl