Mapa Podróży Klienta (Customer Journey Map) - Zestaw Warsztatowy, nowa edycja
Opis
Zajmujesz się marketingiem, obsługą klientów? Chcesz, aby Twoja firma osiągnęła jeszcze wyższy poziom? Chcesz zrozumieć klientów i dowiedzieć się, co możesz poprawić w komunikacji z klientami, w swoich produktach, bądź usługach? Kup nasz zestaw - dołącz do grona kilkuset marketerów, marketingowców, szkoleniowców, którzy już z niego korzystają!
Mapa Podróży Klienta, to narzędzie, dzięki któremu można prześledzić wszystkie interakcje pomiędzy klientem a firmą. Można także lepiej zrozumieć doświadczenie, motywację działania klienta i oczekiwania względem marki. Na tej podstawie trafniej zaplanować rozwój produktów lub usług, usprawnić pracę zespołów, procesy wewnętrzne, a dzięki temu zwiększyć zyski firmy. Tworzenie Mapy sprzyja również powstawaniu innowacji, bo odsłania nowe możliwości, ukryty potencjał produktów czy usług. Dzięki Mapie kadra zarządzająca ma możliwość upewnienia się, na ile aktualny proces obsługi klienta odpowiada strategii firmy, wartościom, czy obietnicom marki.
Co znajduje się w Zestawie?
1) instrukcja obsługi, w której opisane są poszczególne elementy zestawu; nie brakuje w niej wzorcowego modelu działania (proces krok po kroku do stworzenia Person i Mapy Podróży Klienta) oraz wskazówki, jak zbierać i wykorzystać dane (przygotowane we współpracy z firmą Webankieta);
2) duża kanwa Mapy Podróży Klienta, na której znajdują się etapy, Punkty Styku, a także liczne wskazówki
3) karty PARSONA, WYWIAD Z KLIENTEM, PLAN DZIAŁAŃ
4) karty z przykładowymi Punktami Styku.
DZIĘKI MAPIE PODRÓŻY KLIENTA:
- zrozumiesz, jakie motywacje i potrzeby kierują klientami w Twojej działalności,
- skąd dowiadują się o Tobie klienci i w jaki sposób kupują,
- kim są Twoi kupujący,
- uzyskujesz informacje na temat drogi, jaką przebyli konsumenci zanim trafili do firmy, sklepu lub serwisu, którym zarządzasz,
- poprawiasz tzw. Customer Experience, czyli sumy wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką czy firmą. To jeden z kluczowych trendów wskazywanych przez marketerów, który wyprzedza content marketing, mobile, personalizację i social media.
Produkty powiązane
Analizowanie danych jakościowych
Przygotowanie materiału do analizy w formie dokumentów tekstowych to etap każdego badania jakościowego.
Projektowanie badania jakościowego
Przewodnik, który ułatwi zaprojektowanie badania jakościowego.
Prowadzenie wywiadów
Poręczny przewodnik zarówno po teoretycznych, jak i praktycznych aspektach wywiadów, czyli jednej z najważniejszych metod badawczych w naukach społecznych.
Roczna prenumerata magazynu "Customer Experience Manager" (PREMIUM)
Roczna prenumerata PREMIUM pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience.
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 1(1) styczeń-luty 2022
Pierwszy numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
Roczna prenumerata magazynu "Customer Experience Manager" (BASIC)
Roczna prenumerata BASIC pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience.
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 1(1) styczeń-luty 2022
Pierwszy numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
Roczna prenumerata magazynu "Customer Experience Manager" (PREMIUM BIZNES +5)
Roczna prenumerata PREMIUM BIZNES +5 pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience.
Roczna prenumerata magazynu "Customer Experience Manager" (PREMIUM BIZNES +10)
Roczna prenumerata PREMIUM BIZNES +10 pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience.
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 2(2) marzec-kwiecień 2022
Drugi numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 2(2) marzec-kwiecień 2022
Drugi numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 3(3) maj-czerwiec 2022
Trzeci numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 3(3) maj-czerwiec 2022
Trzeci numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 4(4) lipiec-sierpień 2022
Czwarty numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
Badania etnograficzne i obserwacyjne
Niezbędnik badacza to osiem praktycznych przewodników, które razem stanowią najbardziej obszerne i szczegółowe wprowadzenie do badań jakościowych.
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 4(4) lipiec-sierpień 2022
Czwarty numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 5(5) wrzesień-październik 2022
Piąty numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 5(5) wrzesień-październik 2022
Piąty numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 6(6) listopad-grudzień 2022
Szósty numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 6(6) listopad-grudzień 2022
Szósty numer pierwszego w Polsce magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
Komplet nagrań z I edycji konferencji X SUMMIT + panel dyskusyjny
Komplet nagrań z I edycji konferencji X SUMMIT + panel dyskusyjny.
Roczna e-prenumerata magazynu "Customer Experience Manager" (BASIC)
Roczna e-prenumerata pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience.
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 1(7) styczeń-luty 2023
Pierwszy noworoczny numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 1(7) styczeń-luty 2023
Pierwszy noworoczny numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
Inteligencja emocjonalna
Inteligencja emocjonalna to jedna ze sztandarowych publikacji naukowych. Żywo dyskutowana na całym świecie, przynosi odpowiedź na nurtujące pytania.
Inteligencja społeczna
Rewolucyjna książka autora bestsellerowej Inteligencji emocjonalnej.
Inteligencja emocjonalna
Inteligencja emocjonalna stała się w ostatnich latach bardzo popularnym pojęciem. Wiele mówi się o ogromnym znaczeniu tej grupy zdolności we wszystkich sferach życia człowieka.
Inteligencja emocjonalna w praktyce. Nowe wydanie
Książka przynosi odpowiedź, jak to się dzieje, że zdolni uczniowie stają się zaledwie przeciętnymi pracownikami, albo że osoby o wysokim ilorazie inteligencji nieraz z trudem radzą sobie w życiu.
Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna
Niezależnie od tego, czy przedmiotem rozważań jest armia, załoga zakładu przemysłowego, czy zespół sprzedawców, styl przywództwa ma zasadnicze znaczenie dla odniesienia sukcesu.
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 2(8) marzec-kwiecień 2023
Ósmy numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 2(8) marzec-kwiecień 2023
Ósmy numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 3(9) maj-czerwiec 2023
Dziewiąty numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 3(9) maj-czerwiec 2023
Dziewiąty numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
Roczna sybskrypcja CASE STUDY+
Jedyny na polskim rynku serwis, w którym można znaleźć, w formie case studies, przykłady wdrożeń, transformacji i zmian w polskich i zagranicznych firmach.
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 4(10) lipiec-sierpień 2023
Dziesiąty numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 4(10) lipiec-sierpień 2023
Dziesiąty numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie drugie
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 5(11) wrzesień-październik 2023
Jedenasty numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 5(11) wrzesień-październik 2023
Jedenasty numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
100 lat "Harvard Business Review". Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie.
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 6(12) listopad-grudzień 2023
Dwunasty numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 6(12) listopad-grudzień 2023
Dwunasty numer „Customer Experience Managera” - pierwszego w Polsce magazynu o tematyce Customer Experience!
Sześć numerów magazynu "Customer Experience Manager", wydania z 2023 roku
Sześć numerów magazynu „Customer Experience Manager” o tematyce Customer Experience!
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 1(13) styczeń-luty 2024
Trzynasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 1(13) styczeń-luty 2024
Trzynasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-magazyn "Patient Experience Manager", nr 1(1) marzec-kwiecień 2024
Pierwszy numer e-magazynu "Patient Experience Manager".
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 2(14) marzec-kwiecień 2024
Czternasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager". W numerze m.in.: czy w Polsce przyjmie się Emotional Value Index, czy istnieje przepis na nowoczesne i zwinne zarządzanie doświadczeniami, rozmowa z Rafałem Rządem, Managing Partner for Poland w Forrester oraz rozmowa z Izabelą Mościcką, dyrektorką Customer Experience w Banku Gospodarstwa Krajowego.
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 2(14) marzec-kwiecień 2024
Czternasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager". W numerze m.in.: czy w Polsce przyjmie się Emotional Value Index, czy istnieje przepis na nowoczesne i zwinne zarządzanie doświadczeniami, rozmowa z Rafałem Rządem, Managing Partner for Poland w Forrester oraz rozmowa z Izabelą Mościcką, dyrektorką Customer Experience w Banku Gospodarstwa Krajowego.
Roczna prenumerata e-magazynu "Patient Experience Manager" (PREMIUM)
"Patient Experience Manager" to e-magazyn o tematyce Patient Experience - przeznaczony dla wszystkich tych, którzy pracują w branży medycznej i chcą budować dobre doświadczenia pacjentów. Każdy numer magazynu to spora dawka wiedzy, inspiracji, opinii, komentarzy.
Roczna prenumerata e-magazynu "Patient Experience Manager" (BASIC)
"Patient Experience Manager" to e-magazyn o tematyce Patient Experience - przeznaczony dla wszystkich tych, którzy pracują w branży medycznej i chcą budować dobre doświadczenia pacjentów. Każdy numer magazynu to spora dawka wiedzy, inspiracji, opinii, komentarzy.
Roczna prenumerata e-magazynu "Patient Experience Manager" (PREMIUM BIZNES +5)
"Patient Experience Manager" to e-magazyn o tematyce Patient Experience - przeznaczony dla wszystkich tych, którzy pracują w branży medycznej i chcą budować dobre doświadczenia pacjentów. Każdy numer magazynu to spora dawka wiedzy, inspiracji, opinii, komentarzy.
Roczna prenumerata e-magazynu "Patient Experience Manager" (PREMIUM BIZNES +10)
"Patient Experience Manager" to e-magazyn o tematyce Patient Experience - przeznaczony dla wszystkich tych, którzy pracują w branży medycznej i chcą budować dobre doświadczenia pacjentów. Każdy numer magazynu to spora dawka wiedzy, inspiracji, opinii, komentarzy.
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 3(15) maj-czerwiec 2024
Piętnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager". W numerze m.in.: czy w Polsce przyjmie się Emotional Value Index, czy istnieje przepis na nowoczesne i zwinne zarządzanie doświadczeniami, rozmowa z Rafałem Rządem, Managing Partner for Poland w Forrester oraz rozmowa z Izabelą Mościcką, dyrektorką Customer Experience w Banku Gospodarstwa Krajowego.
E-magazyn "Patient Experience Manager", nr 2(2) maj-czerwiec 2024
Drugi numer e-magazynu "Patient Experience Manager". W numerze m.in.: edukacja w służbie PX, czyli rola komunikacji marki medycznej w budowaniu pozytywnych doświadczeń...
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 3(15) maj-czerwiec 2024
Piętnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager". W numerze m.in.: czy w Polsce przyjmie się Emotional Value Index, czy istnieje przepis na nowoczesne i zwinne zarządzanie doświadczeniami, rozmowa z Rafałem Rządem, Managing Partner for Poland w Forrester oraz rozmowa z Izabelą Mościcką, dyrektorką Customer Experience w Banku Gospodarstwa Krajowego.
Roczna prenumerata e-magazynu "Customer Success Manager" (PREMIUM BIZNES +5)
"Customer Success Manager" to e-magazyn o tematyce Customer Success - przeznaczony dla wszystkich tych, którzy zajmują się Customer Success i Customer Support. Każdy numer magazynu to spora dawka wiedzy, inspiracji, opinii, komentarzy.
Roczna prenumerata e-magazynu "Customer Success Manager" (BASIC)
"Customer Success Manager" to e-magazyn o tematyce Customer Success - przeznaczony dla wszystkich tych, którzy zajmują się Customer Success i Customer Support. Każdy numer magazynu to spora dawka wiedzy, inspiracji, opinii, komentarzy.
Roczna prenumerata e-magazynu "Customer Success Manager" (PREMIUM)
"Customer Success Manager" to e-magazyn o tematyce Customer Success - przeznaczony dla wszystkich tych, którzy zajmują się Customer Success i Customer Support. Każdy numer magazynu to spora dawka wiedzy, inspiracji, opinii, komentarzy.
E-magazyn "Patient Experience Manager", nr 3(3) lipiec-sierpień 2024
Trzeci numer e-magazynu "Patient Experience Manager". W numerze m.in.: zautomatyzowane systemy opisów badań: przyszłość medycyny i komfort pacjentów, cyberbezpieczeństwo w placówkach medycznych z perspektywy pacjenta, psychologia doświadczeń pacjentów z chorobami przewlekłymi...
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 4(16) lipiec-sierpień 2024
Szesnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 4(16) lipiec-sierpień 2024
Szesnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
Roczna prenumerata e-magazynu "Guest Experience Manager" (BASIC)
"Guest Experience Manager" to e-magazyn przeznaczony dla wszystkich tych, którzy zajmują się doświadczeniami gości hotelowych, tzw. Guest Experience. Każdy numer magazynu to spora dawka wiedzy, inspiracji, opinii, komentarzy.
Roczna prenumerata e-magazynu "Guest Experience Manager" (PREMIUM BIZNES +5)
"Guest Experience Manager" to e-magazyn przeznaczony dla wszystkich tych, którzy zajmują się doświadczeniami gości hotelowych, tzw. Guest Experience. Każdy numer magazynu to spora dawka wiedzy, inspiracji, opinii, komentarzy.
Roczna prenumerata e-magazynu "Guest Experience Manager" (PREMIUM)
"Guest Experience Manager" to e-magazyn przeznaczony dla wszystkich tych, którzy zajmują się doświadczeniami gości hotelowych, tzw. Guest Experience. Każdy numer magazynu to spora dawka wiedzy, inspiracji, opinii, komentarzy.
Roczna prenumerata e-magazynu "Guest Experience Manager" (PREMIUM BIZNES +10)
"Guest Experience Manager" to e-magazyn przeznaczony dla wszystkich tych, którzy zajmują się doświadczeniami gości hotelowych, tzw. Guest Experience. Każdy numer magazynu to spora dawka wiedzy, inspiracji, opinii, komentarzy.
Magazyn "Customer Experience Manager", wydanie nr 5(17) wrzesień-październik 2024
Siedemnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-wydanie magazynu "Customer Experience Manager", nr 5(17) wrzesień-październik 2024
Siedemnasty, dwuokładkowy numer. Zawiera zarówno magazyn „Customer Experience Managera”, jak i "Employee Experience Manager".
E-magazyn "Patient Experience Manager", nr 4(4) wrzesień-październik 2024
Czwarty numer e-magazynu "Patient Experience Manager". W numerze m.in.:rola urządzeń monitorujących w doświadczeniach pacjenta, autonomiczna obsługa pacjentów, czyli jak AI rewolucjonizuje polską służbę zdrowia...
E-magazyn "Customer Success Manager", nr 1(1) wrzesień-październik 2024
Pierwszy numer e-magazynu "Customer Success Manager".W numerze m.in.: Customer Success po przejściach, czyli wydajna praca w okrojonym zespole, jak wspierać sukces klienta i na jakie metryki warto zwrócić uwagę analizując wsparcie produktowe...