Roczna prenumerata e-magazynu "Customer Success Manager" (PREMIUM BIZNES +10)
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
"Customer Success Manager" to e-magazyn o tematyce Customer Success - przeznaczony dla wszystkich tych, którzy zajmują się Customer Success i Customer Support. Każdy numer magazynu to spora dawka wiedzy, inspiracji, opinii, komentarzy.
Chcesz, aby cały zespół miał dostęp do e-magazynów „Customer Success Manager” oraz dodatkowych treści? Jeśli Twój zespół liczy do 11 osób, to ten pakiet jest dla Was. Każda ze wskazanych osób otrzyma indywidualny dostęp do platformy INSIGHT, gdzie znajdzie wszystkie wydania e-magazynów “Customer Success Manager” (w tym wszystkie wydania specjalne), całe archiwum oraz dodatkowe treści w działach: Warsztat, Aktualności, Raporty, Kariera. Magazyny udostępniane na platformie INSIGHT dostępne są w wersji multimedialnej (z opcją kartkowania), jak i w formie PDF (na tablety).
Prenumeratorzy pakietu PREMIUM BIZNES +10 otrzymują ponadto raz w miesiącu specjalny newsletter (dostępny tylko dla prenumeratorów) przygotowywany przez samego redaktora naczelnego e-magazynu „Customer Success Manager”, a także rabaty i oferty specjalne do cxstore.pl i platformy SCHOOL OF EXPERIENCE.
*Prenumerata dla 5 osób + jedna osoba GRATIS!