Roczna prenumerata e-magazynu "Customer Success Manager" (PREMIUM BIZNES +5)
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
"Customer Success Manager" to e-magazyn o tematyce Customer Success - przeznaczony dla wszystkich tych, którzy zajmują się Customer Success i Customer Support. Każdy numer magazynu to spora dawka wiedzy, inspiracji, opinii, komentarzy.
Chcesz, aby cały zespół miał dostęp do e-magazynów „Customer Success Manager” oraz dodatkowych treści? Jeśli Twój zespół liczy do 6 osób, to ten pakiet jest dla Was. Każda ze wskazanych osób otrzyma indywidualny dostęp do platformy INSIGHT, gdzie znajdzie wszystkie wydania e-magazynów “Customer Success Manager” (w tym wszystkie wydania specjalne), całe archiwum oraz dodatkowe treści w działach: Warsztat, Aktualności, Raporty, Kariera. Magazyny udostępniane na platformie INSIGHT dostępne są w wersji multimedialnej (z opcją kartkowania), jak i w formie PDF (na tablety).
Prenumeratorzy pakietu PREMIUM BIZNES +5 otrzymują ponadto raz w miesiącu specjalny newsletter (dostępny tylko dla prenumeratorów) przygotowywany przez samego redaktora naczelnego e-magazynu „Customer Success Manager”, a także rabaty i oferty specjalne do cxstore.pl i platformy SCHOOL OF EXPERIENCE.
*Prenumerata dla 5 osób + jedna osoba GRATIS!