Roczna prenumerata e-magazynu "Customer Success Manager" (PREMIUM)
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
"Customer Success Manager" to e-magazyn o tematyce Customer Success - przeznaczony dla wszystkich tych, którzy zajmują się Customer Success i Customer Support. Każdy numer magazynu to spora dawka wiedzy, inspiracji, opinii, komentarzy.
Prenumeratorzy pakietu PREMIUM* otrzymują dostęp do platformy INSIGHT, gdzie znajdą wszystkie wydania e-magazynów “Customer Success Manager” (w tym wszystkie wydania specjalne), całe archiwum oraz dodatkowe treści w działach: Warsztat, Aktualności, Raporty, Kariera. Magazyny udostępniane na platformie INSIGHT dostępne są w wersji multimedialnej (z opcją kartkowania), jak i w formie PDF (na tablety).
Prenumeratorzy pakietu PREMIUM otrzymują ponadto raz w miesiącu specjalny newsletter (dostępny tylko dla prenumeratorów) przygotowywany przez samego redaktora naczelnego e-magazynu „Customer Success Manager”, a także rabaty i oferty specjalne do cxstore.pl i platformy SCHOOL OF EXPERIENCE.
*Prenumerata PREMIUM przeznaczona wyłącznie dla jednej osoby