Seed Cards: inspiracje i wyzwania w projektowaniu doświadczeń
Opis
Z warsztatami kreatywnymi jest tak, że czasami trudno jest przekonać uczestników, żeby wyszli poza przykłady, które znają z własnego doświadczenia. Seed Cards powstały po to, żeby wspierać cię w wymyślaniu nowych doświadczeń, które sprawią, że twoi klienci będą chcieli korzystać z zaproponowanych przez ciebie rozwiązań.
6 powodów, dla których warto mieć Seed Cards: wyzwania i inspiracje w projektowaniu doświadczeń
inspiracje od największych firm na świecie
trudne pytania dla biznesu
argumenty dla biznesu, że się da
inspiracja w procesie projektowym
wsparcie w tworzeniu konkretnych rozwiązań biznesowych
narzędzie edukowania menadżerów o biznesowej wartości projektowania doświadczeń
Dla kogo?
dla projektantów usług
dla menedżerów, którzy szukają inspiracji dla swoich firm i departamentów
dla trenerów Design Thinking
dla facylitatorów warsztatów kreatywnych
dla start-upów stawiających na budowanie unikatowych doświadczeń klientów
dla właścicieli małych i średnich biznesów, którzy sami chcieliby tworzyć usługi dla swoich klientów
dla studentów kierunków projektowania usług, zarządzania innowacją, myślenia kreatywnego i projektowania UX
dla agencji projektowych i interaktywnych, jako narzędzie do inspirowania klientów.
50 kart z rzeczywistymi przykładami działań światowych marek nastawionych na budowanie unikatowych doświadczeń.
Na rewersie każdej karty znajduje się pytanie, które stanowi punkt wyjścia lub podpowiedź, jak wykorzystać prezentowany przykład w Twojej sytuacji.