Zamówienia wysyłamy ekspressssowo - maks. 24h!
Przy zamówieniach powyżej 200 zł - przesyłka GRATIS!
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Warsztaty: Badania wspierające działania Customer Experience

Cena: 1 845,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
1845.00
ilość warsztat

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 9BB8-192F1_20230830083630

Opis

Jeżeli chcesz wyjść poza tradycyjne myślenie typu „jak przekonać zarząd. decydentów, żeby koniecznie zainwestowali właśnie w tą inicjatywę CX” – te warsztaty mogą być dla Ciebie! Tak, omówimy tematykę związaną z kluczowymi miarami wskaźników skuteczności w obszarze Customer Experience (CX). Będzie można się dowiedzieć, jak prognozować i jak mierzyć wpływ działań związanych z CX na wyniki biznesowe i jakie narzędzia stosować w celu osiągnięcia sukcesu. Ale przede wszystkim: zastanowimy się, jak w sytuacji praktycznych wyzwań decydować o zaangażowaniu sił i środków w dany projekt (i w jaką jego odmianę!). A także co zrobić, kiedy wychodzi nam, że jednak inwestycja może się nie zwrócić…

Podczas warsztatów omówione będą między innymi:

  • Definicja wskaźników ROI w CX;
  • Miary wskaźników ROI w CX;
  • Przykłady wykorzystania wskaźników ROI w CX;
  • Praktyczne wskazówki wdrożeniowe;

Warsztaty przeznaczone są dla menedżerów i specjalistów zajmujących się obszarem Customer Experience, a także dla osób zainteresowanych tematyką pomiaru skuteczności działań CX w firmie.

Data: 17 października 2023, w godz. 9-16 (w tym 1h przerwy na obiad) 

Miejsce: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 49

Cena: 1,5 tys. zł netto (+23% VAT); w cenie: warsztat, materiały warsztatowe, certyfikat uczestnictwa, kawa i ciastka; obiad dwudaniowy na miejscu; cena nie obejmuje parkingu (parking miejski dostępy pod budynkiem lub Pałacem Kultury po przeciwnej stronie ulicy)

Ilość miejsc: 15

Prowadzący: Waldemar Kupiec - CX Team Manager w Ministerstwie Finansów

Badacz rynku i opinii od ponad 20 lat. Ludziolub i pasjonat pszczół. Z zamiłowania ornitolog, entomolog i dendrolog. Nie lubi jak o ludziach mówi się bezosobowo, dlatego z trudem przychodzi mu akceptacja takich związków frazeologicznych jak Human Resources czy też nawet spolszczona wersja Zasoby Ludzkie. Niepoprawny ideolog - wierzy, że CX może zmieniać świat na lepsze. Pierwszy raz z zarządzaniem doświadczeniami klientów miał kontakt pod koniec lat dziewięćdziesiątych poprzedniego stulecia w międzynarodowej agencji badawczej Synovate. Jako Client Service Manager w Europie Środkowej był odpowiedzialny w agencji za współpracę w Walker Information – światowego lidera w zakresie Experience Management (XM).

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl