Warsztaty: Badania wspierające działania Customer Experience
towar niedostępny






Opis
Jeżeli chcesz wyjść poza tradycyjne myślenie typu „jak przekonać zarząd. decydentów, żeby koniecznie zainwestowali właśnie w tą inicjatywę CX” – te warsztaty mogą być dla Ciebie! Tak, omówimy tematykę związaną z kluczowymi miarami wskaźników skuteczności w obszarze Customer Experience (CX). Będzie można się dowiedzieć, jak prognozować i jak mierzyć wpływ działań związanych z CX na wyniki biznesowe i jakie narzędzia stosować w celu osiągnięcia sukcesu. Ale przede wszystkim: zastanowimy się, jak w sytuacji praktycznych wyzwań decydować o zaangażowaniu sił i środków w dany projekt (i w jaką jego odmianę!). A także co zrobić, kiedy wychodzi nam, że jednak inwestycja może się nie zwrócić…
Podczas warsztatów omówione będą między innymi:
- Definicja wskaźników ROI w CX;
- Miary wskaźników ROI w CX;
- Przykłady wykorzystania wskaźników ROI w CX;
- Praktyczne wskazówki wdrożeniowe;
Warsztaty przeznaczone są dla menedżerów i specjalistów zajmujących się obszarem Customer Experience, a także dla osób zainteresowanych tematyką pomiaru skuteczności działań CX w firmie.
Data: 17 października 2023, w godz. 9-16 (w tym 1h przerwy na obiad)
Miejsce: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 49
Cena: 1,5 tys. zł netto (+23% VAT); w cenie: warsztat, materiały warsztatowe, certyfikat uczestnictwa, kawa i ciastka; obiad dwudaniowy na miejscu; cena nie obejmuje parkingu (parking miejski dostępy pod budynkiem lub Pałacem Kultury po przeciwnej stronie ulicy)
Ilość miejsc: 15
Prowadzący: Waldemar Kupiec - CX Team Manager w Ministerstwie Finansów
Badacz rynku i opinii od ponad 20 lat. Ludziolub i pasjonat pszczół. Z zamiłowania ornitolog, entomolog i dendrolog. Nie lubi jak o ludziach mówi się bezosobowo, dlatego z trudem przychodzi mu akceptacja takich związków frazeologicznych jak Human Resources czy też nawet spolszczona wersja Zasoby Ludzkie. Niepoprawny ideolog - wierzy, że CX może zmieniać świat na lepsze. Pierwszy raz z zarządzaniem doświadczeniami klientów miał kontakt pod koniec lat dziewięćdziesiątych poprzedniego stulecia w międzynarodowej agencji badawczej Synovate. Jako Client Service Manager w Europie Środkowej był odpowiedzialny w agencji za współpracę w Walker Information – światowego lidera w zakresie Experience Management (XM).