Warsztaty: EX krok po krokum, czyli jak wdrożyć w firmie program Employee Experience
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Pracujesz w obszarze HR lub innym, powiązanym z potrzebami pracowników? Chcesz wprowadzić w swojej firmie działania związane z Employee Experience, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Prowadzisz już w swojej firmie takie tematy, ale napotykasz trudności lub nie wiesz jak rozwijać ten obszar, aby stał się kluczowy w Twojej organizacji? Szukasz inspiracji w temacie Employee Experience i chcesz pogadać z praktykiem, który zna blaski i cienie pracy w tym obszarze? Zapraszamy na warsztaty z Joanną!
Podczas warsztatów omówione będą między innymi:
- Czym jest Employee Experience – różne wymiary tematu
- Etapy wdrażania Programu EX – co jest najważniejsze
- Voice of Employee – rodzaje badań na Employee Journey Map
- Praca zespołu projektowego i ambasadorzy EX
- Działania edukacyjne i komunikacja dot. EX w firmie
- Praktyczne wskazówki wdrożeniowe
Data: 27 września 2023, w godz. 9-16 (w tym 1h przerwy na obiad)
Miejsce: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 49
Cena: 1,5 tys. zł netto (+23% VAT); w cenie: warsztat, materiały warsztatowe, certyfikat uczestnictwa, kawa i ciastka; obiad dwudaniowy na miejscu; cena nie obejmuje parkingu (parking miejski dostępy pod budynkiem lub Pałacem Kultury po przeciwnej stronie ulicy)
Ilość miejsc: 15
Prowadząca: Joanna Szymańska, założycielka agencji People Story.
Praktyk i pasjonatka obszaru Employee Experience. Doświadczenie zdobywała przez kilkanaście lat pracując w międzynarodowych organizacjach, jako dyrektor lub kierownik obszarów Employee & Customer Experience. Pracowała m.in. w branży teleko (PLAY) oraz w branży IT (Billennium). Wykonywała też projekty EX dla obszaru ubezpieczeń oraz bankowości. Współpracuje ze wszystkimi szczeblami organizacji: zarządami, managerami zespołów i specjalistami. Jest autorką publikacji, prelegentką konferencji branżowych, a także wykładowcą akademickim. Z wykształcenia socjolog - badacz (specjalizacja: metody i techniki badawcze). Obecnie prowadzi firmę doradczą People Story (www.peoplestory.pl) i dzieli się swoim doświadczeniem w tematach EX i CX.