Zamówienia wysyłamy ekspressssowo - maks. 24h!
Przy zamówieniach powyżej 200 zł - przesyłka GRATIS!

Warsztaty: EX krok po krokum, czyli jak wdrożyć w firmie program Employee Experience

Cena: 1 845,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

1845.00
ilość warsztat

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Kod produktu: 9BB8-192F1_20230404114136

Opis

Pracujesz w obszarze HR lub innym, powiązanym z potrzebami pracowników? Chcesz wprowadzić w swojej firmie działania związane z Employee Experience, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Prowadzisz już w swojej firmie takie tematy, ale napotykasz trudności lub nie wiesz jak rozwijać ten obszar, aby stał się kluczowy w Twojej organizacji? Szukasz inspiracji w temacie Employee Experience i chcesz pogadać z praktykiem, który zna blaski i cienie pracy w tym obszarze? Zapraszamy na warsztaty z Joanną!

Podczas warsztatów omówione będą między innymi:

  • Czym jest Employee Experience – różne wymiary tematu
  • Etapy wdrażania Programu EX – co jest najważniejsze
  • Voice of Employee – rodzaje badań na Employee Journey Map
  • Praca zespołu projektowego i ambasadorzy EX
  • Działania edukacyjne i komunikacja dot. EX w firmie
  • Praktyczne wskazówki wdrożeniowe

Data: 27 września 2023, w godz. 9-16 (w tym 1h przerwy na obiad) 

Miejsce: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 49

Cena: 1,5 tys. zł netto (+23% VAT); w cenie: warsztat, materiały warsztatowe, certyfikat uczestnictwa, kawa i ciastka; obiad dwudaniowy na miejscu; cena nie obejmuje parkingu (parking miejski dostępy pod budynkiem lub Pałacem Kultury po przeciwnej stronie ulicy)

Ilość miejsc: 15

Prowadząca: Joanna Szymańska, założycielka agencji People Story. 

Praktyk i pasjonatka obszaru Employee Experience. Doświadczenie zdobywała przez kilkanaście lat pracując w międzynarodowych organizacjach, jako dyrektor lub kierownik obszarów Employee & Customer Experience. Pracowała m.in. w branży teleko (PLAY) oraz w branży IT (Billennium). Wykonywała też projekty EX dla obszaru ubezpieczeń oraz bankowości. Współpracuje ze wszystkimi szczeblami organizacji: zarządami, managerami zespołów i specjalistami. Jest autorką publikacji, prelegentką konferencji branżowych, a także wykładowcą akademickim. Z wykształcenia socjolog - badacz (specjalizacja: metody i techniki badawcze). Obecnie prowadzi firmę doradczą People Story (www.peoplestory.pl) i dzieli się swoim doświadczeniem w tematach EX i CX.

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl