Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Przedsprzedaż nowej edycji Zestawu Warsztatowego Mapa Podróży Klienta

Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 499,00 zł 499.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 3.75
Kod produktu: 127-19_20210105132525

Opis

Zajmujesz się marketingiem? Chcesz, aby Twoja firma osiągnęła jeszcze wyższy poziom? Chcesz zrozumieć klientów i dowiedzieć się, co możesz poprawić w komunikacji z klientami, w swoich produktach, bądź usługach? Kup nasz zestaw - dołącz do grona kilkuset marketerów, marketingowców, szkoleniowców, którzy posiadają już zestaw!  

Mapa Podróży Klienta, to narzędzie, dzięki któremu można prześledzić wszystkie interakcje pomiędzy klientem a firmą. Można także lepiej zrozumieć doświadczenie, motywację działania klienta i oczekiwania względem marki. Na tej podstawie trafniej zaplanować rozwój produktów lub usług, usprawnić pracę zespołów, procesy wewnętrzne, a dzięki temu zwiększyć zyski firmy. Tworzenie Mapy sprzyja również powstawaniu innowacji, bo odsłania nowe możliwości, ukryty potencjał produktów czy usług. Dzięki Mapie kadra zarządzająca ma możliwość upewnienia się, na ile aktualny proces obsługi klienta odpowiada strategii firmy, wartościom, czy obietnicom marki.

Co znajduje się w Zestawie? 

1) instrukcja obsługi, w której opisane są poszczególne elementy zestawu; nie brakuje w niej wzorcowego modelu działania (proces krok po kroku do stworzenia Person i Mapy Podróży Klienta) oraz listy skutecznych i sprawdzonych narzędzi (m.in. do prowadzenia ankiet, badań) 

2) duża kanwa Mapy Podróży Klienta z licznymi wskazówkami

3) szablony do uzupełnienia: Persona, Wywiad z Klientem, Plan Działań

4) karty z przykładowymi Punktami Styku.

Badanie Econsultancy wskazało, że dla większości firm obsługa klienta i customer experience będą główną szansą na odróżnienie się od konkurentów w najbliższych latach - zarówno dla reprezentantów branży B2C, jak i B2B. Klient, który z zakupu wyniesie pozytywne doświadczenia, wróci po raz kolejny. Poza tym poleci firmę swoim znajomym, a to szansa na pozyskanie nowych klientów. To także możliwość zbudowania przewagi konkurencyjnej!

Nasz produkt pozwala zrozumieć co możemy zrobić, aby to właśnie do nas trafiali klienci lub czemu jeszcze tego nie zrobili. 

DZIĘKI MAPIE PODRÓŻY KLIENTA:

  • zrozumiesz, jakie motywacje i potrzeby kierują klientami w Twojej działalności,
  • skąd dowiadują się o Tobie klienci i w jaki sposób kupują,
  • kim są Twoi kupujący,
  • uzyskujesz informacje na temat drogi, jaką przebyli konsumenci zanim trafili do firmy, sklepu lub serwisu, którym zarządzasz,
  • poprawiasz tzw. Customer Experience, czyli sumy wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką czy firmą. To jeden z kluczowych trendów wskazywanych przez marketerów, który wyprzedza content marketing, mobile, personalizację i social media.

W 2017 roku Salesforce opublikował czwarty coroczny raport dotyczący trendów w marketingu. „2017 State of Marketing” powstał na podstawie badania, w którym wzięło udział 3500 pełnoetatowych pracowników pełniących kierownicze stanowiska w działach marketingu w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Brazylii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Niemczech, Holandii, Japonii i Australii/Nowej Zelandii (wśród respondentów znaleźli się nie tylko klienci Salesforce). Badanie potwierdziło, że doświadczenie klienta jest kluczowym celem działań marketingowych. 

UWAGA! Wysyłka Zestawów nastąpi na czerwcu 2022 roku. 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl